9 Kasım 2009 Pazartesi

selam herkese!


     


 Henüz ilkleri yaşıyorum blogger aleminde....gözlerime dolan binbir güzellikle artmaya devam ediyor evrenim..biriktirdiklerime dönüp,eskileri rafa dizmek istemiyorum ya,o yüzden anca yavaş yavaş dökülüyor inci taneleri..ah sormayın gitsin bir de fotoğraf makinamın tamir işi var..tam da çekip,çekiştirip göstermenin zamanıydı :( neyse, elbet bir hal çaresi bulunur elbet..tatlı yiyelim tatlı konuşalım efendim..fındıklı üzümlü kekimden ısırıklardan sonra yine pek bi keyifliyim..bol dinlenceli,rahat bir haftasonundan sonra,heyecanlı bir pazartesi ertesinde yeni bir gün gelsin  bakalım ne yenilikleri de yaşatacak göreceğiz..pc 'sinin başında zaman geçirmeyi pek bi seven ben azıcık ta olsa bi yararı olur belkim diye pek bi şirin güzellikleri hemi de derken radyasyon tutucuları; bahsi geçen kaktüsçüklerinin zerafeti eşliğinde blogumu şekillendirmeye çalışıyorum..oğluşumun çiş nöbetleri,kızlarımın süt ziyafeti,terli üst baş değişimi,battaniye muharebeleri kontrolü derken hepsi muntazam ardıardına bitmek bilmiyor..sağlık olsun yeter ki..kurban olsun anneleri onlara..nasıl bir bebek ilk adımlamalarında yoğun bir ilgi alaka ister yaa ben de elinden parmak uçlarından tutulmayı beklediğimi itiraf edeyim..tanışmak dileğiyle,paylaşacak dünya kadar şey var bundan eminim..
sevgilerimle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ee,siz nedersiniz?